Igazgatási szünet elrendelése

FELHÍVÁS

igazgatási szünet elrendeléséről

Ezúton is tájékoztatjuk Ügyfeleinket és a Tisztelt Lakosságot, hogy Ruzsa Község Önkormányzata Képviselő-testülete (egyetértésben Pusztamérges Községi Önkormányzat és Öttömös Községi Önkormányzat Képviselő-testületeivel) a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232.§ (3) bekezdésében foglalt hatáskörében eljárva, a különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022. (XI. 10.) Korm. rendeletben kapott felhatalmazás alapján a Ruzsai Közös Önkormányzati Hivatal vonatkozásában

igazgatási szünetet rendelt el

2022. december 22. – 2023. január 6. napjáig (11 munkanap)

A halaszthatatlan feladatok ellátása érdekében telefonos elérhetőséget biztosítunk munkanapokon 8:00-12:00 óra között, de az ügyfélfogadás szünetel, a Hivatal zárva tart.

A pénztári kifizetések (települési támogatások, segély) – 2023. január 4. napján (szerda) 9:00 órától 12:00 óráig történnek!

Szociális ügyekben kérem, hogy az igazgatási szünetet megelőzően gondoskodjanak a szükséges kérelmek beszerzéséről, esetlegesen benyújtásáról! A kérelem nyomtatványok letölthetőek a www.ruzsa.hu weboldalról, vagy kikérhetőek ügyfélfogadási időben a polgármesteri hivatalban.

Kérem a fentiekben foglaltak figyelembevételét és szíves megértésüket!

Ábrahámné Tanács Edina

jegyző