Tisztelt Ãœgyfelek!
A pandémiás idÅ‘szakban különös fontossággal bÃr az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elÅ‘segÃtése érdekében, 2021. január 1-tÅ‘l a Kormányzati Ãœgyfélvonal (1818) segÃti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
A 1818 a következÅ‘ szolgáltatások ellátását biztosÃtja:
- segÃtségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
- technikai segÃtség az oldalon megjelenÅ‘ szolgáltatások kapcsán;
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
- SZEÃœSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbÃtása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosÃt támogatást.
Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.